مبروووووووووووووووك لمصر

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
بقالى زماان ماكتبتش هنا ...
بس انا شايفه ان المكان اللى يستحق الكتابه فيه النهارده هوا هنا ......
هنا روح الاخوه والحب وحاجات كتير جميله ...
هنا بيكتب أجمل بنات فى الدنيا ... بنات حاسوباتيه مصريين ...

مش هطول عليكم ...
بس مبروووووووووووووووووووووك لمصر على فوزها الغالى على الكاميرون

يمكن بدرى اوووى اننا نحتفل ...
لكن انا بحتفل لاننا هنقابل الجزائر !!
هناخد حقنا فى الملعب ...
من غير مطاوى ولا سكاكين ....
راجل لراجل ....
11 لاعب ل 11 لاعب ....
من غير دم ولا عنف ....
هنرد كرامه المصريين ....

هيا مش حرب ........
لكن رد كرااامه ...
رد كرامه لشعب اتهان واضرب .....

بجد بجد ....
أتمنى أن مصر تلقن الجزائر أكبر درس فى حياتها ....

وعلشان نقول .........
هــــــــــــــــــــمـــــــــــــــــــــا دووووووووووووووول المصـــــــــــــــــــريين
أجدع شعب وأحسن نااااااااس

3 comments:

Mirage يقول...

الف مبرووووك لمصر وان شاء الله نغلب الجزائر ...... ياريت بس يكون الامن هناك احسن وافضل من قبل كدة

Unknown يقول...

انا كمان كنت فرحان جدا لاننا هنلاعب الجزائر وكمان انا عندى مصر تغلب الجزائر احسن ماتاخد كأس البطوله يعنى لو مصر كسبت الجزائر وخسرت النهائى هاكون برده فرحان لاننا هانكون علمنا الجزائر مين هما المصريين وان الصياعه أدب مش هز أكتاف :D :D :D

Mirage يقول...

عملوها ياايمان عملوها وردوا اعتبارهم وعتبار المصريين كلهم

4-0 النتيجة تحفة ماكنتش متوقعة لا والحكم كمان كان بيعلمهم الادب وبيصفيهم

هو ده اللعب اللى بجد الماتش كان مولع