النيك نيم

ازيــــــــــكـــــــم يـــــــا ال حاســـــــــــــبـــــــــــــــــــات

وحشتونى مووت انتم والبلوج الجميل بتاعنا
بمناسبه النجاح والنتيجه وربنا يوفق الجميع ان شاء الله

انا ملاحظه ان الاغلبيه العظمى وانا واحده منهم داخلين بنيك نيم
اكيد كل نيك نيم له معنى عند صاحبه ؟
اسم دلع ..... اسم شخصيه كرتونيه ( زيى انا ) ...

النهارده وفى التوبيك ده هنعرف معنى كل نيك نيم بالنسبه لصاحبه ايه ؟ وكمان انا طماعه عايزه اعرف ليه اختار الاسم ده ؟؟

هبدأ بنفسى

SimbaGirl
نسمه قالت انه عاجبها النيك نيم ده وبيفكرها بأفلام ديزنى .....
النيك نيم بتاعى مقسم لجزئين
Simba

واللى بيتفرج على كرتون عارف ان ده اسم شخصيه كرتونيه (أسد)
الاسم ده بيمثلى جزء كبير من شخصيتى اللى انا بعتبرها أسد فى قوتها وكمان أسد فى كونها ملكه مش معنى كده الغرور لا ملكه فى احترامها لمبادئها وشخصيتها
Girl

ده لانى فى الاول وفى الاخر مهما كنت دايسه فى الدنيا بقلب جامد انا بنت فيا الضعف زى اى بنت

ليه اخترت الاسم ده ؟؟


اولا علشان انا زى Simba اقدر اتعايش مع كل الناس ببساطه وهدوء لكن وقت ماحد يهدد حياتى وملكى بكون اسد بجد
وثانيا لان النيك نيم ده امتداد للاسم اللى يعرفه البعض Lion
وكمان انا بكتب تحت الاسامى دى ......

على فكره انا ليا اسامى كتيره اوووى بين اصحابى
فى ناس بتقولى رشيده
وناس بتقولى بندق
وناس بدلعنى بتقولى ايمى

بس بجد انا بحترم ( Lion )

وبحب (SimbaGirl )
يلا بقى عايزه اشوف علماء نفس بتحلل النيك نيم بتاعها اللى هوا عنوان لشخصيتها D: D:

اتوصيت بالخط الكبير علشان منى

(:

سلامى للجميع

************
Eman

3 comments:

Mirage يقول...

من ساعة ماسالتينى السؤال ده وانا توهتك وماجوبتكيش
حسبتك قفلتى على الموضوع طلع العكس تماما لا وايه علنى كمان
كنتى سالتينى ليه ميراج """ السراب """

طبعا وبلا شك ده ليه علاقة بموقف حصلى قبل كدة ايه هو الموقف ده ماحدش يعرفه ابدا من اصحابى وماتحاوليش !!!! لانى كتومة جدا لكن بصفة عامة

لما تكونى حريصة جدا فى حياتك انك ماتظلميش حد انك ماتحاوليش تألمى حد
حتى لو كنتى ماتعرفيهوش ومع الوقت تكتشفى ان دى الحاجة الوحيدة اللى فعلا عملتيها بس من غير ماتقصدى من غير ماتعرفى لانك ببساطة ماتعرفيش الغيب
مكنتيش تعرفى تفاصيل الامور ووضعك ايه بالظبط للناس اللى بتتعاملى معاهم
وهم شايفينك ازاى ........ لما فاجاة توضحلك الامور دى كلها فى دقايق بتكون الصدمة شديدة جدا لدرجة انك تعوزى تبعدى لابعد مكان ممكن مع حرصك انك ماتبينيش انك مهتمة او الموضوع اثر فيكى واللى باين بس منك مجرد كلمة عجبت ناس صياغتها وحروفها

لكن حاليا اظن ان الموضوع ده استفدت منه حاجات معينة وافترضت حاجات اكتر
ربما ماكنتش هاتحصل لو الموقف ده ماحصلش ومين عارف .... له فى خلقه شئون ^_^


بس ياستى

سلام

أنا - الريس يقول...

اعتقد..إن..الإسم..المستعار..ده
بيعبر..عن..الشخصية..اللي..نفسي
أكون..عليها..أنا..مختار..طبعا
مستر..بريدنت..والشخصية..الكرتونية
اللي..بحبها..نارتو

غير معرف يقول...

المدونون والمدونات الاعزاء:

ان كنا لا نستطيع ان نشارك المقاومين باجسادنــا

فلا ننسي اننا نستطيع ان نشاركهم بايدينا والسنتنا

وذلـــك بنشـر القضيه الفلسطينيه فـــــي مدوناتنـا

ولذلـــــــك ندعــــو المــــدونين :-


لحضور اجتمـــــــاعاَ لمناقشة حملتنا بأيدينا ندفع الخطر

للدفاع عـــن المسجد الاقصـــــــي الشريف وقضية فلسطين


نشارك في عوده صلاح الدين فــــــي موقعه حطين

ونكون قد ساهمنا بنشر الوعي بيننا لمكر كــيد الغاصبين

وذلك في يوم الخميس الموافق 26 / 3 / 2009 م
فى تمام الساعة العاشرة مساءاً بتوقيت القاهرة

علي ايميل الرابطة :-


bloggersforpalestine@yahoo.com


وسننتظركم .......

لسماع ارائكم .......

ودعم جهودكم ........

نستمع الي كل ما هو جديد.

ونختــــــار كل ما هو مفيد.

ونحاول ان نحــــدث تجديد.

ولكم منا جزيل الشكر والتقدير.

الأمين العام للرابطة